söndag 18 maj 2008

pirr pirr

Är det just nu i magen för imorron så är det ju första dagen på nya jobbet och det är många tankar som far inne i huvudet just nu. Tänk om jag inte tycker om det kanske inte är nått för mig alls men det hoppas jag ju på iallafall :-) kommer allt att funka med emma på dagis när hon nu ska få börja vara där hela dagar? tur är det iallafall att tommy är ledig varannan måndag och tisdag så då får hon ju vara hemma och sedan så är ju farmor ledig varannan onsdag så då har hon lovat att hämta hon tidigare så det känns ju bra, sedan så är det ju snart sommar och då ska vi ju vara hemma hela familjen i 5 veckor om jag får som jag vill annars blir det 4 veckor . sedan så ska jag jobba heltid hela augusti och september och sedan tänkt att man skulle söka ner sig i tid aå man kanske bara jobbar 80-85% då blir det så att när jag jobbar kväll jobbar jag hela kvällarna och när det är dag jobbar jag bara mellan ca 9-15 så då blir det ju ganska så sköna dagar :-).

Nä hoppas nu allt går bra imorron och att jag verkligen kommer att trivas !

Inga kommentarer: