måndag 7 juli 2008

Spa




Idag kl 11.00 hade jag en tid på piteå havsbad spaavdelning där jag genomförde ett piteå havsbad lyxpaket vilket innehåller kurbad i 30 min, massage 25 min men jag la till lite extra där så fick en helkroppsmassage i 50 min istället och så avslutades det med en ansiktsbehandling där dom gjorde en hudanalys, massage och ansiktismask och så plockade dom brynen och formade dom , och kan jag säga att det var väldigt skönt var inne på behandling i 3 timmar och så länge har jag nog inte slappnat av på lite mer än 2 år nu, så det ska snart göras om. '




Sedan efter behandlingen blev det en snoa in till stan där jag inhandlade mig själv lite kläder och underkläder och självklart kom det hem en påse till emma också :-D





Nu ska jag kika vidare , och läsa lite bloggar innan sängen kallar.

Inga kommentarer: