tisdag 16 mars 2010

Om man skulle försöka sig på ett nytt inlägg kanske.

Just nu känns det som man inte hinenr med nått i livet förutom att jobba =( skönt med en massa pengar men mindre roligt att de sociala livet försvinner =( Jobbar ju som jag skrev i ett tidigare inlägg 7-16 3 dagar i veckan 9-16 2 dagar i veckan och det är ofta det blir lite övertid på det också. sedan blir det sanbbt och hämta Emma på dagge och så hem och laga middag få i sig lite i magen och då är klockan 18, då har vi ungeför 30 min på oss att umgås med Emma innna det är dags att börja med kvällsbestyren och Emma lägger sig för att sova 19.00, och då får Tommy oftast och jobbar eller och tränar så jag har ingen chans att komma ut ur huset =(
Alla men känner och brukar umgås med undrar varför vi aldrig kommer föbi, Ja det finns inte så mycket tid över för det tyvärr, men lovar att vi ska försöka bättre oss på helgerna iallafall =)

I Fredags så var Tommy och köpa oss en Crosstrainer, mest för hans egen skull så han inte behöver vara på gymmet varje kväll, men även bra för min skull, nu kan man trampa på när emma har somnat och få sig lite motion behövs verkligen med det jobb man har =)



Denna har vi köpt bild lånad från www.teamsportia.se

Igår var jag även in på Kleda här på byn och köpa Emma ett par nya vår/höst brallor, hon kommer vara den absolut snyggaste tjejn på dagge i vår =)

Nu så är det dags för lite fruksot

Ha det bra

Inga kommentarer: