fredag 27 februari 2009

Jag har fått jobb

Ja som ni läser på överskriften så har jag fått jobb. Min kära sambo ringde till mig igår på dagen och besrättade att chefen hans hade ringt till han och frågat om inte jag skulle kunna tänka mig att komma och jobba hos dom i några veckor på kontoret, självklart ville jag ju det! Så på måndag börjar jag svara i telefon och ringa lite samtal och sortera lite grejer på datorn på IL Recycling :-) förvisso så är det bara i 3 veckor till att börja med för mer fick dom inte anställa för deras chefer men får dom som dom vill så har jag jobb till efter semestern. Det är ju bara 50% men det passar mig alldeles ypperligt när jag också studerar på ca 130% och har en dottar attt ta hand om tror nog att jag kommer ha alldeles tillräckligt att göra :-).

Nu så ska jag bege mig ner på byn och handla lite mat innan jag ska hämta Emma och sedan ikväll så kommer Tobbe och Corre och äter lite mat , sen blir det ner på byn igen och hjälpa Tobbe att flytta, Emma har redan planerat att hon ska ta med sig böcker till lägenheten så hon och Tobbe kan läsa lite :-)

ha det

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till jobbet! =)