lördag 14 mars 2009

Ensam hemma

Känner att nu börjar det vara dax för en liten uppdatering här på bloggen igen .

Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag ju börjat jobba på il och trivs hur bra som helst hoppas verkligen att jag får vara kvar där till efter sommaren hade ju varir helt toppen.
Och som vanligt så är vi ju förkylda här hemma i nystrand eller nu är iallafall emma frsik men hon har ju hunnit ha nu 3 förkylningar på ca 1 månad och då har voi ändå varit hema med hon tills hon varit helt frisk, och jag själv har åkt på 2:a förkylningen och denna gång så tror jag nästan att ag har nått i bihålorna elelr något sådant vissa stunder på dagen så trycker det nått så fruktansvärt och jag får något så fruktansvärt ont i huvudet men efter några ipren och lite vila blir det mycket bättre, hoppas jag är helt frisk i veckan då jag ska sitta och svara i telefon är ju inte så roligt att prata med någon som verker hör någor elelr som dom inte hör vad hon säger för täppt heten i näsan.

Sitter här hemma nu och lysnar lite på melodifestivalen men om sanningens ord ska fram så är ju inte så himla förtjust i det , men då gubben är i stockholm och emma ligger och sover och man inte kan fara nånstans och det inte är nått annat på tv så får det blir det .
Men nu tror jag nästan att jag ska borsta tänderna och gå upp och kura ner mig bröva världens goaste tjejja och läsa den super braiga boken jag lånat av svärmor `Äcklig`` går verkligen inte att lägga ifrån sig den när man väl har börjat..

men tänkte iallafall att jag skulle lägga in lite bilder på gumman










Inga kommentarer: