torsdag 23 april 2009

Så härligt

Jag får jobba , har nu jobbat hela förra veckan och så jobbar jag hela denna vecka , förra veckan jobbade jag bara halvtid men i veckan blir det mycket övertid , igår blev det 9-20 och idag blir det minst till 9-18 så det blir roligt när lönen kommer då kan man köpa nått riktigt fint till emma när hon fyller år . Jag har ju även fått veta att jag komemr få fortsätta åtminstone fram till sommaren men hopaps det iallafall blir till augusti skulle vara ganska så skönt om man fick jobba halvtid hela sommaren 7-11 så har man ju hela dagarna på sig att vara med gumman och tommy , hoppas jag får veta snart hur jag ska jobba så man kan planera in lite för sommaren hade ju inte varit helt fel det.

Frågade Emma häromdan vad hon önskade sig när hon fyller år och hennes svar blev
*En stor 4 -Huling
*En liten skoter
*En egen Audi
Hmm förklarade för hon att du fyller ju faktiskt bara 3 år så du kanske skulle kunna tänka dig nått annat, men icke det helst av allt vill hon ha en stor 4 huling. Vilket hon nu INTE kommer få eftersom hon fick en liten en i julklapp och den är inte speciellt välanvänd kan jag ju tillägga .

Nä nu är lunchen slut så jag ska ta och fortsätta jobba så man kanske tar sig härifrån någon gång denna kväll, skulle ju vara kul om man fick mysa lite med gumman ikväll innan hon ska sova för det missade jag ju igår :-(

Ha det åter kommer en annan dag med lite bilder från påsk och så

ha det

Inga kommentarer: