fredag 5 juni 2009

Fredagskväll

oj jag som skulle skärpa mig med bloggandet är ju ganska länge sedan det blev skrivet nått här nu , men det kan ju bero på att vi nte haft någon dator hemma och när vi väl fick det så hade internet slutat funkera, men nu har vi både internet och dator.

Så vad händer då inte mycket har haft det väldigt körigt nu i några dagar då vi har haft mycket på jobbet och så mycket i skolan , men idag tog jag examen så nu är den klar eller ska jag vara ärligt så hjar jag bokföringen kvar 15 sidor som ska vara inlämnat senast på tisdag , men ska försäka få det färdigt ikväll eller i moron på morronen så man kan länmna det bakom sig också.



Nu ikväll så har jag och emma följt med tommy och samme upp till Gransel där emma har hoppat studsmatta och busat på åkern.

och nu sitter hon här brevid mig och häter lite kvällsfika alldeles starx dags för sängen för lilla donnan, för imorgon blir det en hel dag ute om nu vädret tillåter det, hade tänkt försöka ta mig iväg och köpa lite uteblommor så man får det lite fint här ute.

nä nu ropar gummsan så bäst man slutar blogga och hjälper hon istället men ska iallafall bjuda på lite bilder var ju som ett tag sedan sist.

ha det



1 kommentar:

Sjungintefalskt sa...

Hej! Jag trivs bra, har till och med fått jobba två dagar så det känns fint. Jo, jag hörde att hon hade blivit riktigt nöjd över båda presenterna, det var kul! Hoppas att ni har det bra där hemma, glöm inte bort att boka flygbiljetter ner hit ;> /Lillasyster