tisdag 30 juni 2009

Så då var det snaer dax för lunch igen och återigen så sitter jag och väntar på palten :-)

det har väl inte hänt så mycket sedan sist, emma vägrade i sten att vara på västermalms förskola så fick vara hos mormor i 2 dagar och sedan hos farmor i 2 dagar, ohc idag är hon hemma med pappa och sedan så ska hon få vara med farmor igen i 3 dagar. Hon ska ju dessutom få premiär springa knalleloppet med henne nu på fredag, hoppas innerligen att jg kommer hem från umeå på torsdag kväll/ natt så jag hinner dit och kika.

T:s bil har ju gått sönder också, har väntat nu i flera dagar på grejer men igår fick han veta att dom inte hinner komma så nu har vi helt plötsligt flera helger på oss att campa istället för att vara på tävlingar. Så han ville att vi skulle prata med brorsan och hans tjej om vi inte ska fara nån stans med vagnen nu i helgen, hoppas verkligen dom vill följa för vi har fortfarande inte använt vårat vagn denna sommaren.

Imorron så blir man ju då också 1 år äldre, men för att slippa allt stress när man jobbar och kommer hem vid middagstid så hade vi ´´kalas´´ för mig i söndags , fick mig en massa pengar och en ny liten dammsugare till kaminen och husvagnen + en polla som man har vatten i till husvagnen. sedan så köpte vi oss även en ny dator förra veckan som jag fick av tommy i present.

verkar som att bossen i andra kontoret har fullt upp så är bäst att fråga om jag ska hämta palten istället så vi inte blir utan unch det hade ju inte varit så bra

ha det

Inga kommentarer: