fredag 24 juli 2009

ajajaj

Aj vad jag har ont, i munnen , har en sådan fruktansvär tandvärk så det är inte klokt alltså, klockan är nu 01.23 i skrivandes stund och jag sitter och ligger och vankar mest bara av och an på väntan att klockan ska bli 8 så jag kan ringa till tandläkaren här i lycksele om en akuttid kan verkligen inte ha såhär ont hela helgen också. För någon timme sedan så hade jag så fruktansvärt ont att tårarna kom, 0ch precis i samma veva kom tommy hem från stan och undrade vad det var för fel ,har nog aldrig sett och hört han så maklös när det gäller mig någonsin, Just nu så är det lite bättre sitter och biter på en tandboste som mildrar smärtan liten men bara markant , har även nyss tagit en ny värktablett så har jag tur så lidrar denna , vilket inte den förra gjorde.

Har alldeles nyss haft en ajaja il så liggher på golvet och tycker synd om mig själv men ska nu försöka masa mig upp till sängen och försöka få lite sömn , och förhoppningsvis en akuttid hos tandläkaren i morron så man blir som en människa igen .

God natt !!!

Inga kommentarer: