tisdag 21 juli 2009

Lycksele

En liten bild från husvagnen när hon för en gångs skull sitter stilla :-)
Nu är vi i lycksele , äntligen som jag har längtat efter denna vecka hela sommaren :-) Igår kom vi fram och det första vi träffade var en förre detta älvsbybo som desutom är T´s gammla klasskompis så vi bjöd dom på kaffe och sedan begav vi oss till badet, och som emma badade, arg som ett bi när vi skulle hem till vagnen för hon skulle ju bada mera . Men med lite ´mat i magen blev humöret lite bättre och det var en trött flicka som somnade igår kväll. Idag så har det egnmat hela dagen, så vi har varit på stan och tommy och emma har varit på driftingtävling och fråga mig inte vad det är men emma tyckte iallafalll det var skoj :-) Nu så sover emma och ommy är och bastar ska snart gå och lägga mig eftersom det ska bli fint väder imorron igen så d blir det bad :-)


Förresten så har vi världens mest trotsiga 3 åring just nu, tror allvarligt talat att både jag och tommy snart bli galna på hon, öronen dom verkar hon ha lämnat hemma i Nystrand och så smiter hon hela tiden och gör precis somn hon själv vill och arg som ett bi närhon inte får som hon vill. En annan sak som vi tycker är väldigt lustigt med hon är att förra för ca 1 vecka sedan så var hon en nervös lite flick som inte vågade nästan nått, nu på bara ca 2 dagar har hon total vänt går och säger hej till alla hon möter frågar alla vad om heter och idag så stod hon pröva en lite äldre flicka och strök hon på handen och huvudet, och som jag skrev tidigare också så smiter hon hela tiden . Igår när vi gick och duschade och tommy for på ok så stack hon från duschen och ut och jag naken ville ju inte direkt sticka efter så var ju först tvungen ta på mig kläderna , ja gissa vart emma var då! Jo ute och cyklade helt näck :-) så då fick hon för första gången i sitt liv cykel förbud .


Ja någon som vet hur länge denna trots brukar hålla i sig? Tacksam för tips :-)


Inga kommentarer: