torsdag 20 november 2008

Sjukling

Här hemma har vi sjukstuga just nu . Emma har åkt på en dunder förkylning inte roligt alls ska jag tilläga , det bara rinner från näsan och så är hon täppt haft feber nu t&f sedan i tisdags :-( så nu hoppas vi att det blir bättre snart.

PÅ söndag så ska jag ha ME&i party här hemma kl 18 så känner du att du vill komma så är det bara höra av dig så är du välkommen :-)

Min rygg den har då inte heller blivit nå bättre eller det är ju bra när jag är hemma och får vila men så fort jag börjar göra nått eller är på jobbet så får jag så himlans ont så det knappt går att leva alltså så hoppas verkligen att det går till sig snart vill inte till sjukgymnasten igen men är det inte bra till veckan så måste jag ju kontakta dom igen.

nä tror jag ska försöka ta och baka nått nu när vi ändå är hemma men man får väl ta och lida för det sedan men måste ju ha nått att bjuda på på söndag iallafall .

ha det

Inga kommentarer: