fredag 28 november 2008

Sjukt barn

Ja då var man hemma med sjukt barn idag igen, på morron så hade lill gumman hela 38 grader och då hade hon inte ens satt sig upp i sängen , emn efter lite alvedon så verkar hon nu vara hur pigg som helst :-) Och eftersom det var sista dagen på jobb för mig idag så hade jag så gärna velat fara så jag hade kunnat säga hejdå till alla goa arbetskamrater, ringde till mamma som hade så ont i ryggen att hon inte ville ha hon och emmas pappa är ju i luleå så det var ju inte det lättaste att få hem han i tid tills jag skulle börja jobba så då får jag vara hemma istället och så får jag fara på jobbet på måndag istället och säga hejdå och hämta alla mina saker som man hunnit samlat på sig på 6 månader.

nu så ska jag ta och städa lite medan emma ser på nicke nyfiken , så ska jag också försöka ta mig tid att baka lite så man har nått att bjuda på nu i juletider, men själv så ska jag låta bli att smaka för i måndags så började ju mitt nya liv så nu ska det visa neråt på vågen !!!

ha det

Inga kommentarer: