torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Torsdag idag och det betyder att det nu bara är 1,5 dag kvar innan det är helg =)
Ska bli så skönt trots att jag varit hemma med Emma i 2 dagar denna vecka, men då är man ju bara inne, jag vill vara ute och få frisk luft så man inte är så trött hela tiden och så kanske emma blir lite lugnare då hon får bort med lite energi.

Så denna helg kommer att bestå av (om vädret tillåter) enhel del utevistelse =)
Och om pappa inte får komma hem imorgon så blir det nog en sväng in till Sunderbyn på lördag också och se hur han har det, trots att mamma säger att han nu mår bra så vill jag se det med egna ögon också.

Emma har tjaffsat nu med sovningen i flera veckor, men igår så somnade hon nästan på engång med undantag att hon var töstig 1 gång , och sedan sovit som en stock och tyckte det var väldigt skönt på morgonen då hon inte behövde upp för 06.00.

Har länge letat efter Fruktträgårdspelat och i går hittade jag det på en sida som heter http://www.raffigiraffi.se så det blev att beställa det på engång , Emma komemr bli superlycklig så det kommer hem då det är hennes favoritspel.

Var även in en och kollade på www.mandeldesign.se och hittade mig en super snygg kofta så blev att beställa den också =)

Inga kommentarer: