onsdag 3 februari 2010

Onsdag

Och som vanligt har vi fullt upp på jobbet så här första vecka i månaden, både roligt men samtidigt jobbigt är så mycket som skall hinnas med innan fakturering .

Men nu tänkte jag iallafall ta en liiiten paus och skriva här.

Sedan sist så har Emma hunnit med att ta andra vaccin sprutan och blev inge sjuk alls denna gången =) (skönt)men dock ganska trött så hon har sovit enhel del dom senaste dagarna , kan ju också bero på att vi stiger upp för 06,00 och det är hon ju inte riktigt van vid =)

Själv tror jag att jag börjar bli sjuk, har ont i halsen och känner mig allmänt hängig och trött så igår kväll sov vi alla innan 21,30 skönt var det och man var hyffsat utvilad när klockan ringde i morse .

Jag har ju förresten både hunnit börja ch sluta med nutrilett, började förra veckan onsdag så åt alla mål med nutrilet förutom middag som jag åt vanlig mat, och det gick hur bra som helst, men imåndags när jag hade levt hela dagen på bara nutrilett (7-16) började jag må hur dåligt som helst och blev jätte dålig i magen så blev snabbt att sluta med det så nu äter jag vanlig mat igen fast i mindre mängder bara =)
och så en massa vatten.

Om det inte är så kallt i helgen så funderar vi på att åka till Jokkmokk på marknaden var evigheter sist jag var där och T har tydligen bara varit där när han var typ i Emmas ålder, så det blir roligt bara nu hoppas att vädergurarna vill vara på våran sida =)

Sen skulle jag vilja på IKEA också , har inte riktigt bestämt mig ännu om jag skall köpa ett skrivbord eller en bokhylla till Emma´s rum nånting av det iallafall behövs så man får undan lite saker.

Jag håller absolut på att frysa ihjäl här på kontoret så fort det blir över -20 så blir det hur kallt som helst inne på mitt kontor, så tror bestämt att efter lunchen får någon ta och leta reda på en kupévärmare eller nått och ställa in på mitt kontor.

Nä nu är det dags för lunch och idag är det bakadpotatis på folkis så blir dit och äta idag =)

Ha det bäst

Inga kommentarer: