måndag 10 maj 2010

Huvudstaden

Fick mig en väldigt trevlig överraskning i morse när jag kom till jobbet, P undrade om inte jag ville fara till stockholm på utbildning med han (,eller egentligen undrade han om jag inte ville fara själv och gå utbildning, men eftersom jag bara varit i stockholm 1 gång utan att mamma och pappa följt med så känenr jag mig inte så hemma där, coh så vet jag ju inte vem någon är, så det blev istället bestämt att P följer med denna gången som moralist stöd och blir det någon mera gång så far jag själv) och självklart vill jag ju det, så den 27/5 kl 06,45 sitter vi på planet för en dag på HK , ska bli så roligt att äntligen få sig en bild på hur alla människor som man pratar och hör så mycket om ser ut. Det tråkiga med det hela är att det bara är över dagen hade ju inte gjort något om det hade varit en gratis natt på hotell också =) men men det kommer säkert fler tåg, nu när jag ska bli ansvarig för mecen på älvsbykontoret =)

Nu ska jag fortsätta med lite fakturaunerlag var bara tvungen berätta om det lilla uppsvinget i min karriär =)

ha det

1 kommentar:

maria sa...

va roligt!!! Du måste vara riktigt duktig! =)