onsdag 26 maj 2010

Nervös det är nog bara förnamnet

Ooo nu börjar jag vara lite nervös...

I morgon åker jag till Stockholm och det har blivit lite ändrade planer så jag flyger ner alldeles själv. På kallax blir det nog inga problem där har man ju varit några gånger och känner igen sig, men hur ska jag klara av att komma till Arlanda som är gigantiskt ? Har sagt till P ( som flyger från Umeå) att det är bara att han står utanför min gate och väntar på mig =) och han tycker som vanligt att jag är väldigt barslig, men hallå jag har faktiskt bara flygigt till Stockholm 1 gång tidigare och då var ju T med så jag följde ju bara efter han.

Dessutom håller jag på att bli sjuk också =( har ont i halsen och tror jag har lite feber så det är bara hålla tummarna på att det går bra att flyga imorgon, och att jag inte är alldeles dåsig så utbildningen ger någonting också.

Nu ska jag nog gå och packa ihop lite saker som ska med i morgon, sedan hämta E på dagge och hem och göra någon middag, lutar starkt åt kyckling av något slag men vet inte ännu .

ha det gott !

Inga kommentarer: