onsdag 5 maj 2010

Så där ja, då var all fakturering gjord för denna månaden och hör och häpna vi har hela
1 1/2timme kvar på oss, så denna gång har vi varit effektiva =) Så jag smyger in ett litet inlägg här för att verka lite effektiv =)


Igår så började jag att kratta och usch så tråkigt det är men fint blir det, har krattat nästan hela framsidan så är bara baksidan kvar nu och det får bli ikväll när vi kommer hem från jobb och dagge. Måste även ta tag i fönsterputsningen man ser snart nte ut alltså, men det är ju också en grej som är så otroligt tråkigt att göra dessutom behöver jag lite hjälp av min kära sambo, han har nämligen målat igen fönstrena så dom går inte att öppna, och känner jag han rätt så kanske han har tid någon gång i juli med att öppna dom.


Jag är grymt sugen på att fara och bo på hotell, men som det ser ut nu så räcker inte våra helger till riktigt eller mina gör det men inte sambons tror han är uppbokad varje helg maj,juni,juli =( men men sånt är livet , vi blir då inte trötta på varandra iallfall, är nog därför vi har kunnat vara tillsammans i 11 år .

Var in på sportringen idag och hittade supersöta Hello Kitty crocs till Emma , hon kommer bli superglad då hon kommer hem från dagis och får se dom




Nu så kommer en försäljare så ska gå och se om det finns något kul att köpa till kontoret

ha det

Inga kommentarer: