måndag 7 juni 2010

Turkiet

ja nu börjar det kanske vara dags för en lite uppdatering. Faktureringen är klar så nu har vi lugna gatan här på jobbet ( iallafall till i morron).

Har suttit och kikat på lite resor hittade en resa till Turkiet Alanya den 17/8 för endast 10900:- för oss alla 3, men som vanligt verkar det bli väldigt svårt att övertala T att vi ska fara någonstans. Men hoppas går ju alltid =)

Stockholms resan gick väldigt bra så nu Anna så kanske jag och Emma kommer ner någon helg, när jag vågar flyga själv och vet vart jag ska =)

Jag bvet inte riktigt vad jag ska skriva idag, fantasin är verkligen på noll så det blev ett kort inlägg men återkommer så snart jag har nått vettigt att berätta =)

2 kommentarer:

Anna sa...

Det låter bra det! ;>

Linda sa...

Hittade en resa till dig igår för endast 1300:- T&R för både mig och emma men det var från mån-tors och det kanske är lite tråkigt om du jobbar hela dagarna.