tisdag 15 juni 2010

Lista

Sitter på jobbet och tänkte fösöka ta det lite lugnt en stund och så hittade jag denna lista som ett litet tidsfördriv:

STEG 1
Namn: Linda Maria Enkvist
Bor: Älvsbyn/Nystrand
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Just i skrivandes stund röd, men imorron så blir det en annan färg
Skostorlek:37/38
längd:161
Höger eller vänsterhänt: Höger
STEG 2
Skor som du bar idag:ett par av mina svarta ballerina skor
Jacka som du bar idag: min svarta 8848 Attitud jacka
Dina svagheter: många
Rädsla: Att förlora Emma
STEG 3
Första tanke när du vaknar: Undra om jag ska skita i att duscha så kan jag ju sova 15 min till istället :)
När somnar du: väldigt olika. beror på om jag jobbar eller inte.
STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: Om jag måste välja Mc Donalds
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton ice tea
Choklad eller vanilj: Choklad
STEG 5
Svär du?:Händer ibland,men försöker att inte göra det då E lyssnar
Sjunger du?:mmm men bara när inge lyssnar =)
Duschar du varje dag? oftast
Röker du?:Nej
Gillar du skolan?: Lite
Tror du på dig själv?: Oftast
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja
STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Nej
Rökt?: Nej
Shoppat?: Ja men självklart
Ätit en hel ask müsli?: nej
Ätit sushi?: nej har aldrig prövat
Stått på scen?:nej
Skejtat: Nej
Bakat?:Senast i helgen 4 sorter
Stulit något?: verkligen inte
Ljugit? tror inte de
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Ja
STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: Nej
Blivit nerslagen? Nej
Busringt någon?: ja när ja var yngre :)
Gjort något som du ångrade?:har väl hänt!
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja
STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?Har redan ett som heter Emma , kommande barn Eddie,Elina, :)
Hur vill du dö?Vill inte dö
Vad vill du bli när du blir gammal?Lyxhustru =)!
STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Min dotter
Antal CD-skivor du äger? hmm ingen aning ,runt 100 nåt kanske
Antal piercings?: 1 typ
Antal tatueringar?: 1 på benet
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: jag vet inte , inte så många.

Inga kommentarer: