söndag 29 mars 2009

En dag i Luleå

Idag har vi varit i luleå hela dagen. Och dagen började med att vi tog det mycket lugnt åt frukost och emma satt och kollade lite dora, hade tänkt oss att vi skulle fara kring 10 tiden men när klockan var 9.20 så kom jag ju på att klockan hade ju ställts om i natt så blev lite stressigt men vi kom oss iallafall iväg kring 11.20 tiden . Hämtade då upp Tubbe och Cojje , och styrde kosan till Luleå och sko kanonen där jag hade tänkt att jag skulle hitta mig nå nya skor men inte det inte ens ett par som föll mig i smaken så det är bara söka vidare, in en snoa på dollars där lite onödiga saker inhandlades och sedan på rusta där vi faktiskt köpte tapeter , ett par gråa blev det och så en foto tapet kommer förmodligen bli jätte fint, annars som tommy sa så om det inte blir det är det ju lätt att tapetser om igen :-) och det är inte ofta man hör han säga det.

Sedan så bar det iväg till Leo´s lekland och som emma har längtat , där blev det iallafall bus och leka i 2 timmar då man började se att lill kroppen på gumman inte orkade nått mera, men inte ville hon hem fördet. Vi drog iallafall och käkade och sedan hem där jag var bergis på att emma skulle somna men hon satt så snällt och roade oss med både sång och sakor hela vägen tillbaka till Älvsbyn så Tubbe fick sig några goda skratt åt hon. Nu så sover hon så gott i sin säng och mamman ska snart ta och duscha och lägga mig också då det är skola tidigt imorron är ju som bra om man är lite pigg då iallafall.

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från dagen på leo´s:

Inga kommentarer: