torsdag 19 mars 2009

Nu är vi friska

Ja ni läser rätt nu äntligen är vi friska. Därmot tror jag att emma har blivit en riktigt morgonmänniska med dessa sjukdomar hon som inte kunde tänka sig att stiga upp nått före kl 0900 förut stiger nuförtiden upp redan vi 7-7.30 tiden, är ju förvisso jätte bra men mamman har ju inte riktigt lärt sig detta ännu så man är ganska trött på mornarna :-)

Idag så är jag ledig från jobbet så hade sett fram emot en härlig liten sovmorgon men som vanligt så vaknade e redan kl 7 ,så nu ser hon på dora och jag passar på att kika datorn lite. Ska strax äta lite frulle sedan blir det ner på dagge för emma och jag ska ut och gå i det fina vädret sedan blir det att leta fram gåstolen till lille elvis som kommer hem på besök idag. jga måste även försöka plugga lite , kolla på lite tapeter till hallen och så hade jag tänkt hämta emma lite tidigare från dagis så hon inte behöver vara där hela dagen lång .

Nä nu ska jag bjuda på lite kort från min nya telefon C905 med 8,1 mxp kamera så hoppas innerligen att bilderna är bra för annars måste jag införskaffa mig en ny kamera också.

Inga kommentarer: