lördag 21 mars 2009

Galen

Jag blir fullständigt galen snart alltså! Sitter och ska försöka få in lite kort på datorn från den nya telefonen, och tror ni det går bra? NÄÄÄÄ då den hittar korten men det är bara en massa X på dom så fattar inte vad jag gör för fel alltså, och tommy han är ju som vanligt inte hemma så han kan ju inte heller hjälpa mig.
Så jag tror att jag ska lägga detta lite på sidan om nu ikväll och gå och lägga mig istället och imorron så plockar jag fram den vanliga kameran och fotar med den istället för dom koretn får jag minsann in på denna skit dator.

Vi har ju varit ute och kört skoter och grillat hela dagen lång och självklart har jag tagit kort med den nya telefonen , så kan ju då tyvärr inte bjuda på några bilder . Alltså är det så att detta inte funkar innan helgen är slut så far jag och köper mig en ny kamera snart alltså hatar verkligen när det racklar det ska bara funka utan problem.

Nu blev det nog en massa rappakalja här men är så fruktansvärt trött alltså , och när jag väl har börjat med nått så kan jag inte sluta förrens det har blivit klart , men denna gång så är det bara inse att jag blivit övekörd av en cp dator och telefon , och ska nog inta sängen för att få göra ett nytt försök imorron och förhoppningsvis lyckas bättre då.

GOD NATT!!!!!!!!!

Inga kommentarer: