onsdag 19 augusti 2009

Ensam

Jag hatar att vara ensam på jobbet,man blir så himlans trött när man inte har någon att prata med, och som idag så har det gått ca 1 timme mellan telefon samtalen :-( har egentligen massor att göra och jag gör allt som jag bara kan göra själv men då finns det vissa saker som jag bara inte kan, eller jag kan säkert men vågar inte ifall att det blir fel, och då blir det så himlans mycket extra arbete som skall göras.


Idag så fyller pappa år hela 58 år så det blir upp till kosträsk och äta lite tårta och umgås med familjen och sen hem och sova , just nu känns det som att jag skulle kunna sova från nu till i morgon.

Igår så fick jag ett paktet från H&M och det känns alltid som julafton när man får ett paket, var ju mest kläder till Emma bl.a en skinnjacka, scarf,4byxor, 5tröjor, strumbyxor mm och själv fick jag mig ett par ursköna skor, en kofta, underkläder, mm

Nä nu ska jag nog he mig ut på byn och försöka hitta en present till pappa , undra vad man ska hitta på , kanske en tröja eller nått är ju verkligen behövligt eftersom han har gått ner 60kg på 1 år , och nu inte har så mycket kläder som passar.


ha det

Inga kommentarer: