torsdag 27 augusti 2009

Fin i håret

Nu så är snart arbetsdagen slut , och just nu är jag så tröött har varit en väldigt hektisk dag, men nu nyss så sa L att vi skulle ta det lite lugnt ett tag och göra nya ryck i morgon istället :-)

Nu är det endast 55 min kvar innan jag ska och göra mig fin i håret bli lite ny färg och så tror jag att hon ska få kapa min lugg lite till är liite för lång för min smak.

Efter det så blir det kalas hos jonathan om vi nu hinner , men det ska väl inte vara nått större problem annars så får vi ta det på lördag.

Måste även in och betala emma´s dress på kleda och då hittar man säkert någonting annat också brukar ju inte vara helt omöjligt :-)

Nu ska jag ta och göra ett sista litet ryck , gå och se hur det ser ut i det andra kontoret som jag ska överta på måndag, vill ha det lite frächt därinne är väldigt tråkigt och trist just nu

Ha det bäst

2 kommentarer:

Tessan sa...

Så roligt att vi då äntligen kunde ses=)
Vi får planera in någon familje träff snart:)
Barnen var ju då som galna då vi sågs;) eller vissa iaf=))
trevlig helg!

Emma´s Mamma sa...

ja men verkligen, absolut att vi måste planera in nått sådant bara vi nu alla har tid :-) Men skojar du, men å andra idan är dom väl alltid lite galna :-)