tisdag 11 augusti 2009

Tänkte jag skulle ta och uppdatera lite här, och som vanligt så sitter jag ju på jobbet så några bilder kan jag inte bjuda på.

vad har hänt i våra liv då. Jo emma har blvit stora tjejen och slutat med tutte, eller nästan slutat iallafall hon har den bara när hon ska sova och direkt hon avknar så åker den ut och jätte duktig är hon :-)
Hon avr ju även och gästspelade lite på sitt dagis i förra veckan och vad hon tyckte det var roligt , frågade i söndags om hon inte skulle dit då också och då jag sa nej blev hon arg så det är ju positivt iallafall.

I helgen så har det ju varit strålande väder ute så i lördags packade vi in oss i bilen och för till sikfors till poolen och där var det väldigt mysigt en alldeles perfekt plats , var inte så stort så man såg vart busfröet var hela tiden och inte så djupt i poolen så man kuynde sitta vid kanten och kolla på hon. I söndags så var vi på selholmen och där var det verkligen evigheter sedan jag sist var, en mycket fin och vacker plats , och jag som rä en så stor badkruka badade hela 5 gånger :-D . Men nu är det sämre väder igen åska och regn har det varit , hoppas det blir bar väder till helgen igen så man kan bada lite då också !!!

Nu så ska jag gå på en liten rast ska försöka lägga upp lite bilder sen när jag är hemma någon gång och har lite att göra

ha det!!

Inga kommentarer: