tisdag 18 augusti 2009

Super tråkigt

Jag har super tråkigt på jobbet just nu, är helt ensam på kontoret bara T som också är här men han är i andra ändan av byggnaden och inte så jätte social av sig så han är inte så rolig, alla chaufförer är ute på jobb och det är ganska lugnt på kontoret också. Man kanske skulle ta tag i FTI skiten så man har det bort gjort men det är typ världens krångligaste och tråkigaste jobb, nä det tror jag väntar till C kommer kl 9 så gör vi det tillsammans istället . Får ta och göra lite faktureringsunerlag istället mycket roligare i min mening när man får sitta och räkna och se hur mycket pengar vi körde in förra veckan :-)


Hahaha måste ju förresten bara skriva vad emma gjorde igår, när hon och hennes pappa var ute igår så hade emma sprungit in och hämtat mina bindor i från badrumsskåpet, ( pappan var i garaget) och när han kom ut därifrån så hade hon så fint klistrat fast 5 st i rad på bilen :-) kan ju säga att pappan var allt annat än nöjd :-) och emma tyckte att hon hade gjort ett jätte fint konstverk på bilen :-)

Nä nu måste jag göra lite nytta

ha det bäst!!!

Inga kommentarer: