onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan

har redan kommit och i kväll blir det lilla Julafton med min släkt, hemma hos oss, ska emdast bjuda på fika då tiden inte riktigt räcker till för att ha någon middagsbjudning såhär dagen före julaftonen, och vi har hur mycket som helst att göra på kontoret .

Emma har nu i 3 veckor frågat när tomten kommer och blev idag överlycklig på morgonen när hon öppnade det sista paketet i kalendern, och jag förklarade att i morgon så har tomten nog lagt ditt paket under din säng. Då utbrister hon JA FÖR DÅ ÄR DET JUL OCH DÅ KOMMER TOMTEN OCH JAG FÅR ÖPPNA MÅNGA PAKET så det kommrer nog vara en väldigt förväntansfull donna som väntar/längtar efter tomten i morgon.

Nu ska snart jag och P ut på byn, vi hade alla tänkt smita lite från jobbet idag för att uträtta lite ärenden. P och jag börjar med ica,sportringen och så lite lunch och när vi kommer tillbaka så får L fara iväg och handla det hon ska , så behöver ingen av oss känna oss stressade i em/kväll =)

Nä nu ska jag jobba vidare innan det blir en lite shopping tur =)

ha det bra alla och om jag inte hinner skriva mer

GOD JUL!!

Inga kommentarer: