måndag 21 december 2009

Gahhhhh

jag blir knäpp snart tror jag.

har fått en 34-lista (Jag vet det säger inte er nått) och det bara jävlas , antingen så stannar ordrarna någonstans eftervägen så dom inte skickas till fakturering och det är INGEN i hela Sverige som jag har pratat med hittilsintill som vet vad problemet är, eller så finns inte ordrarna alls i hela systemet spelar ingen roll vart jag söker, och det tredje ä att det går ut ordrar varje vecka på kunder som bara ska ha tömningar 13ggr/år. tror jag kommer vara gråhårig innan detta är färdigt, och det jävligaste av allt har lovat bossen att det ska vara klart på onsdag ???? hur i F**k ska jag hinna det när det bara tjorvar???

Och dessutom så är P ute någonstans så just nu kan jag inte fråga han om hjälper heller ..

Nu har jag fått skriva av mig lite så nu ska jag samla nerverna igen och försöka få detta gjort så man får gå hem någon gång på kvällarna

Ha det gott alla som lever ett liv utan status 34

Inga kommentarer: