onsdag 2 december 2009

Vaccination

I måndags så vaccinerade Emma sig mot svininfluensa , gick hur bra som helst inte ett endaste ljud sa hon när sköterskan stack hon, efter så ville emma tillbaka till farmor och farfar och medans jag skjutsade dit hon började hon gråta för det gjorde så ont i armen, försökte prata bort det onda och när vi kom fram till F&F var det glömt. På kvällen var allt som vanligt hon kom hem ,gjorde sig kvälls klar och somnade (Utan tutte), vid 23 tiden vaknade hon och ville komma över i våran säng vilket hon självklart fick, vid 3 gav jag upp då hade hon vridit och vänt på sig och var lika varm som en igång satt ugn , gick ner hämtade alvedon och gav hon, och hon somnade om, vi 6 tiden vakande hon igen av att hon hade så fruktansvärt ont i magen grinade och det riktigt skar i mamma hjärtat :-( vid 7 kräktes hon och det blev lite bättre i magen men fortfarand ont , jag for på jobbet och tommy var hemma med henne och under dagen hade hon kräkts ytterligare 1 gång, när jag kom hem var hon pigg lite blek men annars bra, jag for bort på partylite lussegrejs och emma hade somnat nä jag kom hem id 20.30 kl 22 vakande hon och var ytterligare varm som en ugn så var bara börja ringa till jobb och fråga om jag eller tommy skulle vara hemma ( Vi jobbar på samma jobb jag i kontoret, och t kör lastbil) och denna dag tyckte dom faktiskt att det var bättre att tommy var hemma och jag jobbade :-) Så nu är det bara hoppas på att hon blir riktigt frisk idag så att hon kan återvända till dagis i morgon.

Nu ska jag jobba vidare så faktureringen hinner bli färdig innan deadline :-9

ha det

Inga kommentarer: