torsdag 17 december 2009

Trött , trött, trött

är precis vad jag är idag, Måste bero på att jag varit hemma med Emma måndag och tisdag och bara slappat så när man då kommer tillbaka till allvaret blir veckan som konstig.

Idag har en sköterska från Piteå hälsan varit här på jobbet så jag har vaccinerat mig och det gör riktigt ont i armen , lite svårt att skriva när det stramar i hela armen, men hoppas att det är allt som kommer bli.

Vad är det annars som har hänt ? Jo som jag skrev tidigare så har Emma varit sjuk, Hon har varit hängig ändå ssan hon tog sitt vaccin för 2 veckor sedan, och så i Fredags så fick hon jätte hög feber och har haft det ändå till måndag kväll då det började bli lite minre och tisdag var den bara 37,8 i morgontemp , nu verkar hon dock vara piggare men är ändå inte riktigt sitt rätta jag, får hålla tummar och tår att med hjälp av lite sömn så går det snart till sig.

I tisdags så var vi även en sväng till Luleå. Jag gjorde ju ett syntest här på byn för 2 veckor sedan , och hittade ett par glasögon som jag tyckte var OK men inte riktigt nöjd med men bestämde mig änd för att ta dom men ångrade mig ganska snabbt då slut notan blev 2500:- . Så då bestämde jag mig för att försöka med Luleå istället och där fick vi 4 par (Tommy köpte 2 och jag 2) för 1990:- så det är ju lute skillnad, mina kostade alltså 995:- för 2 par.

Nu ska jag ta och göra lite flera SO , höres
ha det bäst

Inga kommentarer: